Skip to main content

ေမြးေန႔မွသည္

ေအာက္တိုဘာ (၂၇)ရက္ေန႔သည္ ကၽြန္မေမြးေန႔ၿဖစ္ပါသည္။ ေမြးေန႔ေရာက္တိုင္း
ကၽြန္မခ်စ္သူခင္သူတို႔ႏွင့္အေ၀းမွာတစ္ေယာက္တည္းရွိေနၿခင္းတို႔ကအလိုလိုတြဲ
လွ်က္ပါေလ့ရွိသည္။ ကၽြန္မအသက္ (၁၈) ႏွစ္တုန္းက၊ သူငယ္ခ်င္းေတြကအမလို႔
ေခၚသည္။ အမွန္သူတို႔သည္ကၽြန္မထက္အသက္မ်ားစြားၾကီးသည္။ ကၽြန္မကဘဲ
ရင့္လို႔ၿဖစ္မွာေပါ့ေလ... ေနာက္ပိုင္းအလုပ္ထဲေရာက္ေတာ့လဲ.ေတာ္ရံုအမၾကီးေတြ
ကၽြန္မကိုအမလို႔ေခၚသည္။ မရွင္းၿပၿဖစ္ေတာ့ဘဲသူတို႔ခန္းမွန္းထားေသာအသက္ကို
သာအတည္ယူၿပီး ကိုယ့္ကိုကိုယ္လူၾကီးပံုစံႏွင့္ေနလိုက္ေတာ့တယ္။ ကၽြန္မေမြးေန႔
မေရာက္ခင္ေအာက္တိုဘာလစကတည္းက ေမြးေန႔ႏႈတ္ဆက္စကားေတြေၿပာတာ
ၾကားေနရသလိုရံုးကသူငယ္ခ်င္းအမၾကီးမ်ားရဲ႔ ေဟ့ ကူးကူးေမ ေမြးေန႔ေရာက္ေတာ့
မယ္ေဟ့..လို႔၀ိုင္းေၿပာေနတာလဲခဏခဏၾကားရတတ္တယ္။
ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ေမြးေန႔ေရာက္တိုင္းစိတ္မေကာင္းၿဖစ္တတ္ပါတယ္။ ေပ်ာ္ရမယ့္
ေန႔မွာဘာလို႔စိတ္မေကာင္းၿဖစ္ရလဲဆိုတာ... အေတြးသမားလို႔ေၿပာေၿပာ ကၽြန္မအေမ
ကၽြန္မကိုေမြးလိုက္တဲ့ေန႔မွာဘယ္ေလာက္နာက်င္ခံစားရမလဲဆိုတာရယ္။ ကၽြန္မလို
အၿမဲခ်ဴခ်ာတဲ့သူတစ္ေယာက္ကိုပိုးေကာင္ေမြးသလိုဘယ္ေလာက္ပင္ပင္ပန္းပန္းဂရု
စိုက္ရလဲဆိုတာရယ္၊ ပါးပါးေရာ၊ မာမီေရာညီမေလးေမာင္ေလးကပါကေလးတစ္
ေယာက္လိုအစစအလိုလိုက္အၾကိဳက္ေဆာင္ေပးေနရတာေတြရယ္..အေ၀းမွာအလုပ္
လုပ္ေနေပမယ့္ အိမ္ကေနရင္တမမနဲ႔အၿမဲဆုေတာင္းေပးေနတဲ့မိသားစုေတြရယ္၊
အေ၀းအနီးကကၽြန္မကိုဂရုစိုက္ခ်စ္ခင္ၾကတဲ့သူေတြကိုပါတစ္ႏွစ္ပိုဒုကၡေပးမိေနၿပန္
ပါလားဆိုတဲ့အေတြးက၀င္လာတယ္။ ဒါေပမယ့္သူတို႔ပို႔သတဲ့ေမတၱာေတြေၾကာင့္သာ
ခုထိကၽြန္မအသက္ရွင္ေနႏိုင္ၿပီးတစ္ႏွစ္တိုးလာၿပန္ပီဆိုတာစဥ္းစားမိၿပန္ေတာ့လဲ
၀မ္းနည္း၀မ္းသာၿဖစ္ရပါတယ္။ ကၽြန္မေမြးလာတဲ့ေန႔မွာစိတ္ညစ္ေနမယ့္သူမ်ားရွိ
မလားမသိဘူး။ ရံုးကလုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြကေတာ့တစ္ေယာက္တည္းေနတဲ့ကၽြန္
မကိုမနက္ရံုးေရာက္ကတည္းကေမြးေန႔သီခ်င္း၀ိုင္းဆိုေပးၿပီးေတာ့တစ္ေယာက္ၿပီး
တစ္ေယာက္လာခ်ီၾကတယ္။ (မိန္းကေလးသူငယ္ခ်င္းမ်ားသာ)မၿပီးေသးပါဘူး..
ထံုးစံအတိုင္းလာဖက္ၾက..ႏွဖူးကိုနမ္းသြားၾကနဲ႔.. ၿပီးခဲ့တဲ့(၃)ႏွစ္ေလာက္ကေတာ္
ေတာ္စိတ္ပ်က္တယ္.. အခုေတာ့ရိုးသြားၿပီ။ ကၽြန္မအတြက္ ဘန္နာတစ္ခုလုပ္ထား
ေပးတယ္။ ကၽြန္မကယုန္ေလး ေတြခ်စ္ေတာ့ယုန္ပံုေလးေတြနဲ႔ေပါ့။
ရံုးခန္း၀င္၀င္ၿခင္းမွာကၽြန္မစားပြဲေဘးနံရံမွာဘန္နာနဲ႔ယုန္ေလးေတြအၿပည့္၊ ၿပီး
ေတာ့သူငယ္ခ်င္းပင့္ခ္ ေပးတဲ့ဖားစိမ္းေလးတစ္ေကာင္ရယ္၊ ကိတ္တစ္လုံးရယ္က
အဆင္သင့္ေစာင့္ေနၿပီ။ ကၽြန္မေမြးေန႔မွာလက္ေဆာင္ထက္ၿမတ္ႏိုးတာကတစ္ကူး
တစ္ကကၽြန္မေပ်ာ္ေအာင္ရွာၾကံလုပ္ေပးတတ္တာေလးေတြကိုပါ။ ခ်စ္ကိုၾကီးတစ္
ေယာက္ကကၽြန္မေမြးေန႔ပြဲမွာသူငယ္ခ်င္းေတြကိုေကၽြးဖို႔ဆိုၿပီး ပီဇာဗူး (၂၀)ေလာက္
မွာထားေပးေတာ့ ပီဇာစားၾကနဲ႔ေပ်ာ္စရာၾကီးကိုၿဖစ္ေနတာေပါ့။ ကၽြန္မညီမေလးက
ကၽြန္မအတြက္ အိက်ီႏွစ္ထည္၀ယ္ထားေပးတဲ့အေၾကာင္းအြန္လိုင္းwebcam ကင္
မရာကေနၿပတယ္။ ေမာင္ေလးကေတာ့ေလွာ္ကားသြားတုန္းကဒရယ္ၾကီးၾကီးကို
ဂ်ိဳကိုင္ထားၿပီးေမြးေန႔ဆုေတာင္းေရးထားေပးတဲ့ဓာတ္ပံုပို႔ေပးတယ္။ ပါးပါးနဲ႔မာမီက
ေတာ့ေမြးေန႔အတြက္ၾကိဳတင္ၿပီးေမြးေန႔ကဒ္ပို႔ထားေပးတယ္။ ကၽြန္မခ်စ္တဲ့ပဒုန္မာ
ဖိုရမ္ကသူငယ္ခ်င္းေတြကလဲမနက္အေစာၾကီးထဲကေမြးေန႔ဆုေတာင္းေလးေတြ
အမ်ားၾကီးေရးထားေပးတယ္။ေက်ာင္းမွာေနတဲ့ကၽြန္မညီမေလး၀မ္းကြဲနဲ႔ၿမန္မာ
လူနည္းစုေလးကကၽြန္မအ့ံၾသသြားေအာင္ပါတီပြဲေလးကိုၾကိတ္စီစဥ္ေနေပမယ့္...
ဟီဟီကၽြန္မသိသြားပါတယ္။ ညေနပိုင္းရံုးၿပီးတာနဲ႕ေရခ်ိဳးၿပီးပီဇာဗူးေတြကိုင္ၿပီး
ေက်ာင္း၀င္းကိုသြားလုိက္တယ္။ ဆရာကစႏၵားတီးၿပီးေမြးေန႔သီခ်င္းဆိုၾကတယ္။
ဆရာ့ကေတာ္ကေတာ့ကၽြန္မၾကိဳက္တဲ့ကိတ္ (ဌက္ေပ်ာသီးကိတ္) ကိုဖုတ္ထား
ေပးတယ္။ ေဖ်ာ္ရည္ရယ္၊ ေရခဲမုန္႔ရယ္၊ ပီဇာရယ္ေပါ့...
ေမြးေန႔ကိတ္ကေတာ့တစ္ေယာက္ပို႔လိုက္တာဘယ္သူလဲဆိုတာကိုလိုက္ေမးလို႔မရ
ေသးဘူး။ ပိုင္ရွင္ရွာတုန္းဘဲ။ဘာဘဲၿဖစ္ၿဖစ္ကၽြန္မေဘးပတ္၀န္းက်င္ကသူေတြေပ်ာ္
ရင္ကၽြန္မလဲေပ်ာ္ပါတယ္။



Popular posts from this blog

Food Review: ပုရစ္ေၾကာ္

ပုရစ်ကြော်ကြိုက်တဲ့မောင်လေးကိုကို မမ ညီမများအတ ွက်ပါ။ မနှစ်က ရွှေနှင်းဆီညီမလေးဆီက တစ်ခါမှာဖူးတယ်။ ပို့ရတာဝေးတဲ့အတ ွက် ကိုယ့်ဆီရောက်လာတော့ မှိုတေ ွတက်ပြီးစားမရတော့ ၂ သိန်းခ ွဲရှုံးတာဘဲ။ ဒီနှစ်ပရစ်ပေါ်ချိန်ရောက်တော့ သေချာထုပ်ပိုးပြီးပြန်ပို့မယ် ပြောလို့ ယူအကစ် က နေတဆင့် က နေဒါကို လှမ်းပို့တာ နောက်ထပ် ဒေါ်လာ ၅၀ ထပ်ပေးပြီး ချောချောမောမောရောက်လာတယ်။ တန်သလားလို့ မေးရင် မတန်ပါဘူး၊ အရသာရှိလားမေးရင် ရှိပါတယ်။ အစားမက်တဲ့ ကျွန်မအတ ွက်တော့ အလ ွမ်းပြေပုရစ်ကြော်လေးပါ။ အထုပ် ၅ ထုပ်ကို ၃ သိန်းနီးပါးပေးထားရလို့ မျက်စိမှတ်စားပေမယ့်  အ ကောင်တော်တော်များများကို  အ တောင်ပံမဖြုတ်ဘဲကြော်ထားတာ၊  အ တောင်တေ ွမှာ သဲတေ ွရွှံ့တေ ွကပ်နေတာတေ ွ့ရတယ်။ နောင်ဆိုရင်တော့ ပိုပြီး သန့်ရှင်းအောင်လုပ်ပေးမယ်လို့ မျော်လင့်တာပါဘဲ။ ပို့ပေးတဲ့ညီမလေးက တော့ ကြိုးစားပမ်းစားနဲ့ စေတနာထားလုပ်ပေးတာကိုတော့ ကျေနပ်မိတယ်။  ပုရစ်ကြော်အချိ ုထုပ်ကို  သဲမပါအောင်တစ်ကောင်ချင်းထိုင်ရေ ွး ရုံးကိုယူသွားပြီး လုပ်ဖော်ကိုင်ဖက်တေ ွကိုကျွေးတော့ အားလုံးသ ဘောကျ ကြတယ်။ ကြောက်လဲကြောက်တယ် စမ်းလဲစားကြည့်ကြတယ်။ ဒီမှာလဲ ပုရစ်ပေါင်ဒါမှုန့် ကို အားဖြည့်မှုန့်အစားထည

ပိန္းစြယ္ခ်ဥ္စပ္ ႏွင့္ ပိန္းစြယ္ဟင္းခါး

အခုရက္ပိုင္း ေစ်းေန႔မွာ ေစ်းသြားရင္ရွည္ေမ်ာေမ်ာအရိုးေလးေတြေရာင္းတာေတြ႔တယ္။ စိတ္၀င္စားလို႔ သြားေမးေတာ့ သူတို႔စကားနဲ႔သူတို႔ေျဖေတာ့ ကၽြန္မလဲနားမလည္ဘူး။ ဒီကလူေတြ အဂၤလိပ္ကို ေန႔စဥ္သံုးစကားလို ကၽြမ္းက်င္ေပမယ့္ ေစ်းေန႔မွာ အိမ္စိုက္ခင္းက လာေရာင္းတဲ့ေစ်းသည္ေတြကေတာ့ ေတာင္ေပၚကဆင္းလာ တာမို႔ အဂၤလိုဂဏန္းေလာက္သာေျပာတတ္တယ္။ ႏွစ္ခါေျမာက္သြားသြားေမးျပီးေတာ့ မေန႔ညေနက ေစ်းကအျပန္မွာ ထိုင္းကအမၾကီးနဲ႔ ေစ်းတန္းဖက္ေလွ်ာက္ အလာ၊ သူက အဲဒီအရိုးေတြ၀ယ္တယ္.. ဒါနဲ႔အေတာ္ဘဲ စားလို႔ရတာေသခ်ာတယ္ဆိုျပီးကၽြန္မလဲ၀ယ္လာ တယ္။  အဲဒါ ပိန္းစြယ္ေပါ့ေလ...ပိတ္စြယ္လို႔မ်ားေခၚသလားမသိဘူး..ၾကားဖူးတာ.. း))) တစ္သက္မွာ တစ္ခါမွမစားဖူးလို႔ ေမ်ာက္အံုးသီးရသလို ေပ်ာ္ေနတာ အရမ္း... အာရွသူျဖစ္ရတာ တယ္ကံေကာင္းတာလား.. အစံုစားလို႔ရတယ္.. း)) သူကေျပာတယ္ အုန္းႏို႔နဲ႔ခ်က္စားရင္ေကာင္းတယ္တဲ့... ကၽြန္မ အဲဒီညေနက ဟင္းခါးလုပ္ေသာက္တယ္.. ေကာင္းမွေကာင္းး......   ဒီေန႔ေတာ့ ခ်ဥ္ေပါင္မရွိလို႔ မာမီတစ္ကူးတစ္က အေျခာက္လွမ္းေပးထားတဲ့ ကင္ပြန္း ခ်ဥ္ေျခာက္နဲ႔ခ်က္တယ္... ဒါလဲရွယ္ေကာင္းတာဘဲ... ဒီေန႔ခ်က္တဲ့ပိန္းစြယ္အခ်ဥ္ခ်က္ကိုေတာ့ အခ်ဥ္အတြက္ ကင္ပြန္းခ်ဥ္ရြက္သံုးပါမယ္။ ခ်ဥ္ေ

ပုဇွန်ချဉ် (Pickled Shrimps)

ကျွန်မအန်တီလေးတစ်ယောက်ကမြောင်းမြတစ်ဖက်ကမ်း ကွယ်လွမ် မှာနေပါတယ်။နွေကျောင်းပိတ်ရက်တွေ မှာရန်ကုန်ပုသိမ်သင်္ဘောကြီးစီးပီးမြောင်းမြကိုသွားလည်တိုင်းသင်္ဘောဆိုက်ဆိမ်းကမ်းနားရောက်တစ်ဖက် ကမ်းလှမ်းကြည့်လိုက်ရင်အန်တီ့အိမ်ကိုတန်းမြင်ရပါတယ်။ဖုန်းဆက်အကြောင်းကြားထားတော့သူတို့ကလဲ လက်လှမ်းပီး လက်ပြ၊ ကျွန်မတို့မောင်နှမတွေကလဲသင်္ဘောပေါ်ကနေခုန်ဆွခုန်ဆွလက်ပြပီးအရမ်းကို ပျော်ခဲ့ ရပါတယ်။ အထုပ်ပိုးတွေသယ်ပီး ကွယ်လယ်ဘက်ကို ကူးမယ့် ကူးတို့ပေါ် တက်၊ ဗေဒါအဆုပ်လိုက် ကျုပင် မြစ်ပြုတ်ပီး ပေါလောပေါ်နေတာတွေကြားထဲက ကူးတို့လက်တံနှစ်ချောင်း လက်နဲ့လှည့်လှော်ရတဲ့ လှေလေးပေါ်ကနေ တစ်ဖက်ကမ်းကိုကူးကြ ပါတယ်။ အန်တီ့အိမ်ရောက်တာနဲ့ ပူနွေးနွေး ပေါ်ဆန်းမွှေးရယ် ပုဇွန်ချဉ်သုတ်လေးရယ် စားရတဲ့အရသာ ကိုတော့တစ်သက်မမေ့နိုင်ပါဘူး။ ကျွန်မပြောခဲ့ဖူးသလိုနှစ်သက်လှတဲ့အစားသောက်တိုင်းဟာအမှတ်ရစရာအဖြစ်ပျက်တွေကနေအခြေခံလာပါတယ်။ နှစ်ပေါင်းများစွာ ပုဇွန်ချဉ် စားတိုင်း အန်တီလေးကို မြင်ယောင်မိသလို သတိရလွမ်းဆွတ်မိတယ်။ တစ်ဆက်တည်းမှာဘဲ အန်တီလေးလို အဖြစ်မျိုး ဘယ်အိမ်ထောင်သည်အမျိုးသမီးမဆို မကြုံရပါစေ နဲ့လို့လည်းဆိုတောင်းမိပါတယ်။ ကျွန်မကနေဒါရောက်ပီးနောက်ပိုင်းမှ